هژیر پیک اندیش کلاهبردار بسته بندی مداد رنگی

قربانیان و مال باختگان شرکت کلاهبردار هژیر پیک اندیش به نام بسته بندی مداد رنگی
بایگانی

با سلام

من از جمله صدها کسانی هستم که فریب شرکت کلاهبردار هژیر پیک اندیش با عنوان بسته بندی مداد رنگی و کار در منزل رو خوردم و حدود یک میلیون تومان به شماره کارت 5047061052315336  بانک شهر به نام مریم مقیمی ریختم . این سایت برای آگاهی سایر عزیزانی که بدنبال فقر دنبال کسب درآمد هستند ترتیب داده شده که در دام این شیادان قرار نگیرند . از بازدید کنندگان و فریب خوردگان این شرکت کلاهبردار تقاضا میشود تجربیات و دانسته های خود را برای آگاهی و اطلاع رسانی سایر دوستان قرار دهند . البته بنده در داد سرا شکایتی تنظیم کرده ام و آشنایانی در نیروی انتظامی دارم که به حول و قوه الهی قول مساعد داده و نتیجه بزودی از این طریق اطلاع رسانی خواهد شد .

نظرات (۴۶)

سلام
منم دنبال این مفسد کلاهبردارم
سلام اره پول منم خوردن درست نیست پس اندازه من بود گفتم حتما کار خوبی دیگه وسایل رو میارن شروع میکنم ولی خبری نشد اون پول پس اندازه من بود بعدش منم نمیدونم چیکار کنم
خوب چرا شکایت نمیکنین؟؟؟؟

سلام من هم فریب این شرکت رو خوردم چطور شکایت کنیم
سلام دوستان هر کسی شکایت داره از این بیوجدانها کلاهبردار سریع بیاد تو این گروه جمع شدیم شکایت کردیم عضو بشید 
ادرس @haghir0099
خدا ازشون نگذره ما هم براشون پول واریز کردم حدود ۱ میلیون تومن
میخوام از اینجا بهش بگم اون تنها پولی بود که در زندگی داشتیم
دو ساله ازدواج کردیم و هر دو با مدرک فوق لیسانس بیکاریم
از حماقت نبود که گول خوردیم از بدبختی و بی پولی بود
خدا لعنتت کنه
عرضه داشته باشه نون بازوی خودتو بخور 
دست تو جیب یه مشت بدبخت و بیچاره نکن
وااااااای.منم پول دادم. عجب کلاهبردارایی.حالا چکار کنم. پولمو چطوری بگیرم؟
میشه به منم بگین از چه طریقی باید پولمو پس بگیرم09358975944
ممنوم میشم منم راهنمایی کنید
سلام دوستان
منم سرم کلاه رفته ولی خدا پاتون رو به دادسرا و پلیس فتا و امثالهم نکشونه من شکایت کردم و غیر هزینه رفت آمد 50 هزارتومن واسم آب خورد اومدم پلیس فتا که اداره نیست یه خونه ویلاییه!!!بعد از کل سرکوفت زدن بهم که چرا حواست نبود چرا دیر اومدی و فلان گفتن باشه میفرستیم دادگاه. حالا توی اب نمکم. واقعا این پلیس به هیچ دردی نمیخوره  الان کد ملی طرف رو حداقل دارن و میدونن کجاست ولی هیچ اقدامی برات انجام نمیدن برید پلیس فتا ببینید روزانه چقدر کلاهبرداری میشه باید صف وایسی تا بری داخل... بیچاره ما و این همه آدم که دستشون به جایی بند نیست...
سلام صاحب وبلاگ مگه شما نگفتی شکایت کردی از این بی دین ها شب عید خدا چنان عذاب و  بدبختی بندازه تو زندگیت که تو تهران اواره بشی و در مردما بزنی برا کمک اخرش با گول ما فقیر فقرا یا یه ماشین گرفتی با زن و بچت تصادف میکنی و یک عمر خدا میندازه تو رخت خواب تا اخر عمرت یا عزیزانت با اشتباه کاری خودت جلو چشمات پرپر میشن لاشخور عوضی فکر میکنی ولت میکنم وام گرفته بودم قسط های وام موندن رو هم فکر کردی یه تومن یتومن بالا کشیدی و ریختی تو شیکم زن و بچت و تموم شد رفت نه حالا حالا ها با هزاران ناله و نفرین این مردم بیچاره و مال سوخته باید سرکنی فقط بدون حامد مقیمی یا یه سگ دیگه جمع ما با ناله نغرین شب و روز مون زندگیتا از هم میپاشیم و نکته مهم بعدی را بگم خوب گوشا درازتا باز کن و چشما نجست را باز کن و بخون من یه هم وطن ایرانی هستم وطن پرستم بعد خدا فقد فقط فقط خاک میهنم برام اهمیت داره و مردم عزیز ایران تا عدالت را اجرا کنم بنده کوچیک جمع مال باختگان و یکی از خود مالباختگان به شما قول میدهم به شما دوستان به عنوان نماینده شما هم وطن هام و فرماندهی و سرو سامان دادن به سر نخ ها ‌و شخصی که گروه تلگرام haghir0099@ را افتتاح کرده و تلاش های فراوانی در زمینه جمع اوری اسناد مربوط به کلاهبرداری این بیگانه خیانت کار را جمع اوری نموده و از این به بعد هم کمک های فراوانی به دستگیری این شخص خواهد کرد با توان و قدرت بیشتری از قبل به مدیریت این گروه پرداخت خواهم کرد تا کسانی که طعمه این وطن فروش کلاهبردار شدند را به جمع کانال پیوند زنم و شاکیان بیشتری را برای اگاهی پلس فتا تحویل دهم از تمام کسانی که چه در این مکان چه در کانال به جمع ما پیوستند تقاضا دارم در راستای جمع اوری مال باختگان بیشتر که هنوز اطلاعیه گروه را ندیدند تبلیغ های گسترده ای انجام دهند تا دست در دست هم با کمک و همت همه جمع این بیدین را دستگیر کنیم ادرس رسمی گروه تلگرام جمعی از مال باختگان کار در منزل شرکت هژیر پیک امدیش از ایدی زیر به جمع ما بپیوندند ادرس گروه haghir0099@  گروه شاکیان و مال باختگان کلاه برداری هژیر پیک اندیش haghir0099@ 
سلام بچه ها منم گول خوردم ولی بیست تومن ریختم تا مداد رنگی بیارن در خونه ما بسته بندی کنیم ولی منو بلاک کرد هنوزم داره کلاهبرداری میکنهکلاهبرداری مداد رنگی:
فابرکاستل:
Faber Castel:
Faber Castel:
Faber Castel:
Faber Castel:
بسته بندی مداد رنگی فابرکاستل آب رنگی در منزل ( کار در منزل ) در بسته های 24 تایی با کارمزد 600تومان  بسته های 12تایی رنگی با کارمزد 300تومان 
1000بسته 12تایی 300هزار تومان
1000بسته 24تایی 600هزار تومان 
پیک فقط برای تهرانو تمامی استان ها و اطراف و کرج  بدون بیمه  فقط کارمزد پرداخت میشه  شرایط : داشتن توانایی جسمانی و عدم کوررنگی و توانایی تشخیص و تحلیل و جداسازی رنگها  بدون محدویت سنی 
دوستان برای ثبت نام در >  تلگرام :
1 - ادرس دقیق
2 - تلفن ثابت
3 - کدپستی
4 - نام نام خانوادگی
5 - واریز 20تومن هزینه ارسال پیک
و فرستادن عکس فیش واریز

5022291063586729
ارش طبیعت نژاد 

تمامی جعبه ها به صورت وکیوم میباشد و نیازی به تا کردن ندارند...

نکته: هفته اول فقط یکبار با شما کار میکنیم به قول معروف بعضیا شاغل هستن مابین کارشون انجام میدن یا بچه کوچیک دارن زمان کامل ندارند...
از هفته دوم اگر طرفین راضی بودن ازهم به صورت 2بار در هفته انجام میشه
3شنبه ب 3شنبه زمان تحویل و دریافت هستش و تسویه نقدی درب منزل همکاران عزیز.
سلام. منم گول این حروم خورای زبون باز رو خوردم تو رو خدا کاری کنید گیر بیفتن بیشرفای کلاهبردار

سلام ، من یک آگهی تو دیوار به همین شکل دیدم ، تماس تلفنی جواب نمیده ، ولی با چندتا سوال و دودوتا چهارتا فهمیدم کار طرف کلکه ، به نام آذر فرج زاده

سلام ممنون که اطلاع رسانی می کنین که بقیه گول این کلاهبردارا رو نخورن الانم تو شیپور آگهی زده مطالب شما رو نخونده بودم منم بیست تومن براش می ریختم  

 

 سلام منم گول این شیاداروخوردم آذرفرج زاده ۲۰ تومن ریختم قراربودبسته بیارن نیاوردن 

چطوری میشه پی گیری کرد

سلام شرکت دیگری هم با ظاهر انسانهای موجه درتهران و سایر شهرستانها افراد بیکاربخصوص جوانها را گول میزنن با وعده اینکه شغلی خواهند داشت که ساعتی چند میلیون درآمد دارد .و برای ثبتنام و گزینش مدارک معتبر میخواهندتا خود راشرکتی معتبر معرفی میکنند.متاسفانه یکی ازنزدیکانم در دام این افرادافتاد و تا مدت طولانی خودتحت تاثیر حرفهای آنان بود وباعنوان سرمایه گذاری سعی در جمع کردن پول داشت .برای مثال نمونه از حرفهایشان  درطی زمانیکه به قول خودشان دوره آموزشی بوده است درباره فروش دلار ،خرید خانه و ماشین آنچنانی با افراد صحبت میکردند و به قولی مغزشان رابا دروغ پر کرده واز انها میخواستند که خانواده ویا تمام افرادی که میشناسن را تحت فشار قراردهند تا به آنان پول دهند.

منم گول خوردم! اخه شماره کارت داده بودن گفتن میشه پیگیری کرد، به نام خدیجه کوهی زارنجی بود  :

6037697541554629

23هزارتومن پول دادم، باید چکار کنم؟

 

منم واریز کردم ۲۳ تومن به خدیجه کوهی زارنجی حالا باید چیکار کنم

منم کلک خوردم . به نام زهرا آزاد علیبابالو

۱۸هزار تومن 

سلام من برای بسته بندی ماژیک 20 تومن واریز کردم به نام نگار ندایی کسی میدونه کلاه برداریه یا نه؟

اقا و خانم های عزیز 

کلا کار در منزل یک نوع کلاهبرداریه جدید

روش جدیدشون ترجمه _ تایپ کردن_ تبلیغات_...

مواظب باشین

سلام دوستان گول مهران یوسفی رو نخورید. کلاه برداری داره میکنه سایتش هم هست 22 هم میگیره. بسته بندی مداد رنگی

گول این مهران یوسفی بیناموسو نخورید

۲۲ تومن میگیره ازتون و میگه ۳شنبه یا ۵ شنبه میاریم

اگه از ۱۰۰ نفر هم بگیره میشه ۲ میلیون

۲۲ تومن پول کمی نیست

هواستون باشه مثل من گول نخورید

پول منم خوردن اولش انقدر قشنگ جواب میدادن به محض اینکه پول ریختمددیگه جواب ندادن....اقای مهران یوسفی اشغال این پولو گرفت ۲۲ تومن ایشالا که درد بشه واسش و همه این پولو خرج درمان سرطانش کنه من که راضی نیستم اگر مایه دار بودم دنبال کار نمیگشتم تازه ازجیبمهم پول بره

۲۱ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۱۲ الهه توکلی

توروخدا یکی پیگیری کنه این چه وضعشه تو مملکت ما همه دزد شدن یکی پیگیری کنه این کثافط هارو دستگیر کنن پول همه این بدبختا که بالا کشیده رو پس بدن خدا نگذره ازشون 

گول پشتیبانی کلاسفور هم نخورید اونا هم کلاهبردار هستن از ۴۹ هزار تومن میگیرن به بالا من پول ندادم ولی تا گفتم چرا انقدر زیاد یه عالمه فحش دادن و بلاک کردن گول نخورید دوستان

منم گول مهران یوسفی رو خوردم. خدا لعنتش کنه . 

صغری مشتاقی هم کلاهبرداره,مراقب باشین.

با سلام خدمت شما عزیزان اول اینکه من تو کار بدلیجات هستم و سفارشات مشتریان صدهزار تا ۴۰۰ هزار و بعد از اطمینان کامل به ما سفارشات تا یک میلیون خوب بگذریم مشتری برا واریز ۱۰۰ هزار هزار بار بالا و پایین میکنه کد میخواد شماره ملی کارت ملی شماره شناسنامه و ادرس محل کار و اگهدمثل ما انلاین فروش دارین ادرس منزل به صورت ویو که میخواد صد هزار واریز کنع بعدش نشنااخته شما یک میلیون دادین 

عوضیای حرومی ایشالا که خیر نبینن تو این شرایط و بدبختی پولمونو خوردن ایشالا که خرج دوا درمونشون کنن بی‌شرفا

سلام دوستان شرکت نیک اندیش مهر هم یه کلاهبرداره گولشو نخورید21هزارتومن میگیره برا بسته بندی مداد رنگی وقتی پولو گرفت دیگه جواب نمیده و فقط پیاما رو میخونه من نمیدونم این بی وجدان ها چجوری شبا سرشونو میذارن رو بالش و میخوابن چطوری میتونن پول مردمی رو بخورن که از نداری به کار کردن تو منزل رسیدن خدا ازشون نگذره تو تلگرام کانال زدن یه جوری پست میذارن که آدم شک نمیکنه کلاهبردارن خلاصه اینکه مواظب باشید

سلام دوستان من اگهی دیوار برای کار در منزل پیام دادم مبلغ ٢١٠٠٠٠هزارتومان واریز کردم اما دیگه جواب منو نداد ادرس شرکت تو قزوین فرستاد که متاسفانه همچین شرکتی وجود نداره مبلغ به نام علی قمی اویلی و اذرفرج زاده واریزشده هردو یک پیام میفرستن طریقه کلاهبرداریشون مثل همه لطفا گول نخورید 

    سلام دوستان، شرکت پایاهنر هم کلاهبرداری بیش نیست،من نزدیک ۴۰۰ تومن به نام بتول حسینی واریز کردم چن تا مقوا با گیره اوردن بعد گفتن تایید نشده الان فهمیدم به جز من پول چند نفرو خورده

سلام ما هم برا اذر فرج زاده پول زدیم و متاسفانه دیگه جواب نداد بنظر شما چکار کنیم.. اخه برا ۲۳ تومن باید ۱ میلیون خرج دادگاهو پلیس ودولت بیشرف کنم از طرف دیگم اگ پیگیری نکنیم سر بقیه مردمم کلاه میزاره

 

آیا شرکت رونیکا گیتی بنام ساینا دادگستر هم کلاهبرداریه؟من ۱۵۰هزار واریز کردم برای بسته بندی لوازم التحریر.بعدیه قراردادبود فرستادن تلگرامم،پیرینت گرفتم پرکردم به همراه شماره حساب و کپی کارت ملی و شناسنامه

سلام تمام شرکتهایی که ادرس دقیقشونو نمیدن و مجازی هستن کلاه بردارن.شرکت کلاسفورد هم کلاه برداره و بعد از ثبت نام به ریش ادم میخنده و فحش میده

 

تو رو خدا اگر کسی میتونه مچ این عوضی هارو بگیره خدمت بزرگی به مردم میکنه.مردم از روی احتیاج به این کارا روی میارن و ازشون سواستفاده میشه....شرکت کلاسفورد یه کلاه برداره که پشتش نمیدونم به کجا گرمه ،همه چیزو قانونی نشون میده و بعد به ادم میخنده

 

سلام 

منم گول خوردم و پول به حساب این صغری مشتاقی عوضی دزد ریختم

زنگ زدم ۱۱۰ پرسیدم گفتن باید بری دادسرا 

به نظرم

 

اسم این کلاه بردار ها رو اینقدر باید تکرار کنیم تا آبروشون بره

راهی نیست 

شما هم مدام تو گوگل بزنید 

صغری مشتاقی دزد

سلام

منم 20 ت برای آذر فرج زاده واریز کردم که الهی نخوره. به خودش هم همین پیام رو دادم. براستی که نفرین چند نفر دنبالشونه

سلام.میگم این شرکت نوشت افزار پیکو واقعیه یا الکیه؟؟؟بسته بندی لوازم تحریر...لطفا کسی میدونه خبر بده

 

سلام تروخدا گول نخورید بسته بندی لوازم تحریر پیکو کلاهبرداریه من ۸۵۰۰۰ تومن واریز کردم به کارت هاوژین محمدی پولو خوردن دیگه جوابمو نمیدن خدا ازشون نگدره 

دوستان یه آگهی هس برای بسته بندی مداد رنگی حتی گفتن از اداره کار و تعاون هم میتونید برید برای اطمینان سوال کنید

بنظرتون کلاهبرداری نیس؟

ایشالا ک سرطان مری بگیرین وعوض پولایی ک از مردم بالا کشیدین دربیاد یه میلیون وپنجاه زدم حساب سیده موسوی برا بسته بندی نوشت افزار پیکو خطها کلا خاموشه وکانال تلگرامشونم غیر فعاله ازخرداد ماه منتظرمون گذاشتن هی امروز فردا کردن اخرشم خطها خاموش به حق پنج تن ایشاااااااااااااالا خیراز دنیا واخرتشون نبینن پولایی ک خوردن درد بشه بچسبه به تن خودشون وعزیزاشون😒😒😒 

منم 99 هزار برا بسته بندی قاشق چنگال فرستادم خورد ورفت علی لعنتاله

سلام یه آگهی دادن تو سایت رهنما به عنوان کار در خانه برای بسته بندی چسب برق که گفته باید 59 هزار تومان به کارت شخصی به نام صغری مشتاقی ریخته بشه و بعد عکس از واریز پول به همراه مشخصات براشون بفرستیم تا اجناس برامون بفرستند که من قبل از واریز پول اسم صغری مشتاقی تو اینترنت سرچ کردم دیدم ظاهرا این کار در منزل کلاه برداریه شما هم حواستون جمع باشه این مطلب رو تو سایت های دیگه پخش کنید

سلام دوستان عزیز هرارگانی که پول درخواست کنه بابت هرکاری غیر قانونی هست فرق نداره چه کاری باشه اصلا گول آگهی های شیپور ودیوار رو نخورید لطفا وخواهشا از سایتهای معتبر دنبال کار باشید هیچ وقت از سر بیکاری یا عجله کار داشتن خودتون رو تو دردسر نندازید قبلش تحقیق کنید ومطمن بشید

سلام

ممنون که اطلاع دادین کلاهبرداریه. 

من اومدم سفارش بگیرم گفت اول واریز کن

گوش کنین لطفا

توی تلگرام باید برین توی کانالش و اون سه نقطه بالا رو بزنین. بعد گزارش رو بزنین. بعد اون پایین سایر رو بزنین و بنویسین کلاهبرداری

اگه 50 نفر بنویسند تلگرام بالای صفحشون برچسب کلاهبردار میزنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی